Activitats d’anar per casa

13 Març, 2020a30 Setembre, 2020

Activitats d’anar per casa

Escola Valenciana vol que aquest temps a casa no siga temps desaprofitat. Per això mateix, donada la suspensió de l’activitat escolar, posem a la disposició de totes les Amigues i Amics d’Escola Valenciana un conjunt de recursos didàctics que xiquetes i xiquets poden realitzar des de casa. Portem l’escola a casa!

Des de Cultura UMH us hem preparat la pàgina #culturaENCASA amb una selecció encapsulada de continguts culturals produïts per la UMH, que esperem gaudiu i faça la vostra quarantena més amena i enriquidora.

Edicions Bromera, amb motiu de la quarantena sanitària per la pandèmia del coronavirus, ha decidit posar a disposició del professorat i l’alumnat els seus recursos digitals acadèmics online de manera totalment gratuïta. Així, el segell ha obert els seus llibres digitals allotjats a la plataforma Blinklearning amb l’objectiu de facilitar al professorat, les famílies i l’alumnat, un banc de recursos i continguts perquè els xiquets i les xiquetes puguen seguir aprenent des de casa.Amb aquesta iniciativa, Bromera mostra la seua voluntat d’ajudar a la comunitat educativa a enfrontar-se a un repte social important: continuar amb la formació des de casa, aportant la màxima normalitat possible en una situació extraordinària i sense precedents.

Així, l’editorial valenciana se suma a la campanya #joemquedeacasa i aposta per actituds responsables socialment que ens permeten superar la crisi sense que l’educació de l’alumnat es veja tan afectada. Els llibres estaran en obert durant tot el període que dure el confinament de professorat i alumnat. Per a accedir a aquests materials, els educadors i educadores rebran en el seu correu electrònic uns enllaços per a compartir amb l’alumnat tots aquests recursos didàctics per a l’apenentatge del valencià i altres matèries escolars.

Debat final Universitat Miguel Hernández d’Elx – Fase local 2019. Lliga de Debat de Secund. i Batxillerat.

L’IES Professor Manuel Broseta ha resultat campió de la fase local organitzada per la Universitat Miguel Hernández d’Elx del 7 al 9 de febrer de 2019.

Debat URL – UMH _ Lliga de Debat Universitària 2019

Debat UVic-UCC – UMH _ Lliga de Debat Universitària 2019