Acreditació de valencià (CIEACOVA)

cieacova-logo

Proves comunes d’acreditació de coneixements de Valencià

La Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) està formada per membres dels serveis lingüístics de les universitats següents: Universitat de València-Estudi General, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I de Castelló, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Cardenal Herrera-CEU i Universitat Catòlica de València–Sant Vicent Màrtir. La CIEACOVA naix del conveni signat per aquestes universitats per a l’homologació dels certificats de valencià expedits pels respectius serveis lingüístics universitaris.

CONVOCATÒRIA MARC GENER 2020
-Inscripció: (del l’11 al 29 de novembre de 2019)

CONVOCATÒRIA MARC MAIG-JUNY 2020
(no disponible )

Models de proves   –   Programes, estructures i criteris de correcció   –   Preguntes freqüents

CALENDARI DE LES PROVES  Última actualització 23/09/2019  (convocatòria gener 2020)

2019 novembre
Dies 11 al 29                 INSCRIPCIÓ ACÍ – De l’11 al 29 de novembre de 2019.

2019 desembre
Dies 04 al 12               Llistat provisional de persones matriculades (sol·licitud de correcció de dades del 04 al 12 de desembre al correu: prova@umh.es)
Dia 15                          15 de desembre és l’últim dia que es pot sol·licitar la devolució del pagament i cancel·lació de la matrícula.

2020 gener
Dia 13                          Prova oral C2
Dia 13                          Prova oral A2 B2  campus d’Elx (16:00)
Dia 15                          Comunicació resultats prova oral nivell A2, B2 i C2 (enviarem el resultat personalitzat al correu electrònic)
Dia 16                          Prova oral C1 primer cognom de la M a la Z de les persones matriculades al campus d’Elx.
Dia 17                          Prova oral C1 primer cognom de la A a la L de les persones matriculades al campus d’Elx.
Dia 17                          Prova oral C1 primer cognom de la A a la Z de les persones matriculades al campus Altea, Sant Joan i Oriola
Dia 17                          Prova oral B1 campus d’Elx (16:00)
Dia 21                          Comunicació resultats prova oral nivell B1 i C1 (enviarem el resultat personalitzat al correu electrònic)
Dia 23                          Prova escrita C2  (16:00)
Dia 23                          Prova escrita A2 i B2  campus d’Elx (16:00)
Dia 24                          Prova escrita C1  (hora: 16:00)
Dia 24                          Prova escrita B1  campus d’Elx (16:00)

(Informació d’aules i edificis de les proves)  Plànol Elx     Plànol Sant Joan    Plànol Salesas-Oriola   Plànol Altea

2020 febrer
Dia 24                          Resultats de les proves (Us informarem mitjançant correu electrònic personalitzat)
Dies 25, 26 i 27             Sol·licitud de revisió presencial de la prova del 25 al 27 de juliol ambdós inclosos. (descarrega el formulari de sol·licitud)

2020 març
Dia 02                          Veure ací el llistat de les cites de revisió sol·licitades.
Dia 04 i 05                    Dies de revisió amb cita prèvia.
Dia 23                          Tancament d’acta.
Dia 23                          Certificat electrònic https://sede.umh.es  (Comunicació del certificat d’acreditació al e-mail que se’ns ha facilitat en la matrícula)

QUI S’HI POT MATRICULAR ?

** Alumnat actual de la UMH d’estudis oficials.
** Alumnat antic de la UMH d’estudis oficials. Cal estar registrat en la base d’alumni de la UMH. (formulari d’alta: alumni) (alumni@umh.es)
** Alumnat actual i antic dels cursos de valencià del Centre d’Idiomes UMH
** Alumnat actual i antic dels cursos de capacitació del Centre d’Idiomes UMH
** PAS (personal d’administració i serveis de la UMH).
** PDI (personal docent i investigador de la UMH).

NO HI HA MATRÍCULA LLIURE
LA MATRÍCULA ÉS EXCLUSIVAMENT PER A L’ALUMNAT I PERSONAL DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D’ELX

(A més, per a poder inscriure’s cal haver complit els 18 anys abans del dia 13 de gener de 2020)
(L’alumnat, PAS i PDI ha d’estar matriculat en el programa de valencià gratuït LLUMH)

PREU I LLOC DE LES PROVES

Preu: 40€ i dóna dret a la participació en una única convocatòria.

Lloc: C1 i C2 es realitzaran en el campus triat si el nombre de matrícules arriba al mínim de 20 persones. En cas contrari es reubicarà al campus més pròxim al qual sí es realitzen les proves.

Lloc: A2-B1-B2 es realitzaran exclusivament al campus d’Elx.

En el cas de canvi de campus, l’interessat té la possibilitat de sol·licitar la cancel·lació de la inscripció i devolució de les taxes exclusivament dins del termini establert. El 15/12/2019 és l’últim dia que es pot sol·licitar la devolució de les taxes al correu prova@umh.es

PERÍODE D’INSCRIPCIÓ I DE MATRÍCULA

Període de matrícula de l’11 al 29 de novembre de 2019 (exclusivament alumnat i personal de la UMH)

Les persones amb necessitat d’adaptació perquè tenen discapacitat igual o superior al 33% per a realitzar les proves hauran d’enviar el següent formulari de sol·licitud d’adaptació. Més informació en Unitat per a la Integració de persones amb discapacitat.

CONDICIONS D’ANUL·LACIÓ I DEVOLUCIÓ DE LES TAXES DE MATRÍCULA.

El dia 15 de desembre és l’últim dia que es pot sol·licitar l’anul·lació i devolució del pagament de les taxes de la matrícula al correu prova@umh.es

(Les sol·licituds de devolució han d’anar acompanyades d’un CODI IBAN al qual realitzarem la devolució mitjançant transferència bancària)

INFORMACIÓ GENERAL SOBRE LES PROVES CIEACOVA. COM

Qualsevol incidència podeu comunicar-la a l’Oficina de Llengües al correu prova@umh.es