Acreditació valencià (CIEACOVA)

16 novembre 2020

Proves comunes d’acreditació de coneixements de Valencià

La Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) està formada per membres dels serveis lingüístics de les universitats següents: Universitat de València-Estudi General, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I de Castelló, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Cardenal Herrera-CEU i Universitat Catòlica de València–Sant Vicent Màrtir. La CIEACOVA naix del conveni signat per aquestes universitats per a l’homologació dels certificats de valencià expedits pels respectius serveis lingüístics universitaris.

Models de proves   –   Programes, estructures i criteris de correcció   –   Preguntes freqüents

CONVOCATÒRIA MARC GENER 2021  (matrícula del 16 al 25 de novembre de 2020)

QUI S’HI POT MATRICULAR ?

** Matrícula estudiantat (actual i antic) de la UMH d’estudis oficials.
** Matrícula estudiantat (actual i antic) del Centre d’Idiomes UMH de valencià o capacitació.
** Matrícula PAS y PDI (personal de la UMH)

No hi ha matrícula lliure  Formulari de matrícula
(A més, per a poder inscriure’s cal haver complit els 18 anys abans del dia 11 de gener de 2021)
(L’estudiantat, PAS i PDI ha d’estar matriculat en el programa de valencià gratuït LLUMH)

PREU I LLOC DE LES PROVES

Preu: Taxa general bonificada 60€  (Taxa general 90€ no l’aplica la UMH)
Lloc: C1 i C2 en el campus triat si el nombre de matrícules arriba al mínim de 25 persones. En cas contrari es reubicarà al campus més pròxim al qual sí es realitzen les proves.
Lloc: A2-B1-B2 al campus d’Elx exclusivament .

En el cas de canvi de campus, l’interessat té la possibilitat de sol·licitar la cancel·lació de la inscripció i devolució de les taxes exclusivament dins del termini establert. El dia 15 de desembre és l’últim dia que es pot sol·licitar la devolució de les taxes al correu prova@umh.es

MATRÍCULA.

Formulari de matrícula  (exclusivament al personal i estudiantat UMH) del 16 al 25 de novembre de 2020. No hi ha places de matrícula lliure.
Les places són limitades. El termini de matrícula es tancarà automàticament si s’arriba al màxim de places disponibles abans del dia 25.

Les persones amb necessitat d’adaptació per discapacitat igual o superior al 33% per realitzar les proves hauran de revisar el següent Protocol per a la sol·licitud d’adaptacions i enviar el  formulari de sol·licitud d’adaptació. Més informació en Atenció al estudiant amb discapacitat – ATED

CONDICIONS D’ANUL·LACIÓ I DEVOLUCIÓ DE LES TAXES DE MATRÍCULA.

El dia 15 de desembre és l’últim dia que es pot sol·licitar l’anul·lació i devolució del pagament de les taxes de la matrícula al correu prova@umh.es
(Les sol·licituds de devolució han d’anar acompanyades d’un codi IBAN al qual realitzarem la devolució mitjançant transferència bancària)

CALENDARI DE LES PROVES  (provisional)

Reviseu priódicament els possibles canvis per causa de la Covid-19. Informarem en aquest lloc web de qualsevol possible modificació que afecte a les proves a la UMH.
Pla de contingència per al desenvolupament de les proves CIEACOVA-gener-2021 (estarà disponible aviat)

2020 novembre
Dies 16 al 25 novembre.

2020 desembre
Dia 01 Llistat de persones matriculades.
Dia 15 Ès l’últim dia que es pot sol·licitar la devolució del pagament i cancel·lació de la matrícula.

2021 gener
Dia 12 Prova oral de C1 Altea
Dia 12 Prova oral de C1 Elx  (1r cognom de la A a la M)
Dia 13 Prova oral de C1 Elx  (1r cognom de la N a la Z
Dia 12 Prova oral de C1 Oriola  (1r cognom de la A a la M)
Dia 13 Prova oral de C1 Oriola  (1r cognom de la N a la Z)
Dia 12 Prova oral de C1 Sant Joan  (1r cognom de la A a la M)
Dia 13 Prova oral de C1 Sant Joan  (1r cognom de la N a la Z)
Dia 13 Prova oral de B1 Elx  (hora de presentació)
Dia 15 Comunicació resultat provisional prova oral nivells B1 i C1  (Us informarem mitjançant correu electrònic)
Dia 16 Prova escrita B1 i C1  (09:00)
Dia 19 Prova oral A2 , B2 i C2 Elx
Dia 19 Prova oral C2 Altea, Oriola i Sant Joan
Dia 21 Comunicació resultat provisional prova oral nivells A2 , B2 i C2  (Us informarem mitjançant correu electrònic)
Dia 23 Prova escrita A2, B2 i C2  (09:00)

Informació d’aules i edificis i hora de presentació
Plànol AlteaPlànol ElxPlànol Sant JoanPlànol Salesas-Oriola

2021 febrer
Dia 23   Resultat provisional de les proves. (l’enviarem per correu electrònic)
Dies 24 i 25  Sol·licitud de revisió presencial de la prova.

2021 març
Dies 1 al 5  Revisió presencial de la prova.
Dia 22  Certificat electrònic h ttps://sede.umh.es (enviem per correu electronic l’enllaç per descarregar en la seu electrònica)

És obligatori acreditar la identitat amb DNI o passaport en vigor per poder realitzar les proves.

INFORMACIÓ GENERAL SOBRE LES PROVES CIEACOVA.COM

Qualsevol incidència podeu comunicar-la a l’Oficina de Llengües al correu prova@umh.es

Ubicació de l’Oficina de Llengües de la Universitat Miguel Hernández d’Elx [Ver pantalla completa]