Música de poetes

15 junio, 2020a23 junio, 2020
Música de poetes

Enguany celebrem la revetlla de Sant Joan d’una manera diferent, t’apuntes?
El concert «Música de poetes» reunirà a cantautors catalans, valencians, balears i andorrans, que interpretaran les seues versions preferides de la poesia en català musicada. T’esperem dimarts 23 de juny, des de les 11:30 h, als directes d’Instagram.

El concert de Sant Joan «Música de poetes» és una mostra d’agraïment a tota la comunitat universitària per l’esforç realitzat durant els darrers mesos. Amb aquesta iniciativa reivindiquem el paper de la cultura a la Universitat i ens reafirmem en que només des de l’educació, la ciència i la cultura podrem donar una resposta als reptes que afrontem col·lectivament.

Un total de 14 universitats de la Xarxa Vives participaran al concert amb les següents propostes artístiques i horaris: