LLiga de debat Secundària i Batxillerat

23 marzo 2023

21 marzo, 2023a24 marzo, 2023
LLiga de debat Secundària i Batxillerat

La Universitat de València acull la fase final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives

• 15 equips d’estudiants representaran 15 universitats valencianes, catalanes i andorrana en la competició
• El tema de debat enguany és «Cal regular les xarxes socials per combatre la desinformació?»

21.03.2023. La Universitat de València (UV) acull del 22 al 24 de març la fase final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2023 de la Xarxa Vives d’Universitats. En aquesta nova edició participen 15 equips d’estudiants en representació de les universitats del País Valencià, Catalunya i Andorra. Durant tres dies, un centenar d’alumnes intervindran en aquesta competició d’oratòria, que cerca potenciar l’ús de la paraula, el diàleg i l’intercanvi d’idees, així com crear un espai de formació on s’utilitza la llengua pròpia. Enguany, els estudiants debaten sobre la qüestió següent: «Cal regular les xarxes socials per combatre la desinformació?». Un tema polèmic i d’actualitat on han de defensar tant la posició a favor com la posició en contra.

A la fase final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat participen els centres docents que han guanyat en les fases locals prèvies, que s’han celebrat en les universitats de referència. En la fase final de la competició, que tindrà lloc al Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València