(Valencià) Recuperem el verd, amb Carme Miquel

15 mayo, 2023a3 junio, 2023
Mostra “Recuperem el verd,amb Carme Miquel»,

Organitzada per Escola Valenciana amb motiu de les darreres Trobades d’Escoles en valencià, que s’inaugura el dilluns 15 de maig a les 12:00h a l’ECO Espai Cultural Obert de l’edifici Altabix.

El Vicerectorat de Cultura i la seua Oficina de Llengües UMH tenen el plaer d’anunciar-vos que el proper dilluns, dia 15 de maig de 2023 a les 12:00 hores, a l’espai ECO de l’edifici Altabix i a l’aula 0.6, presentarem l’exposició al voltant de la figura de Carme Miquel, mestra, escriptora, ecofeminista i activista pel valencià. Comptarem amb Jaume Fullana, company de Carme Miquel, que ens introduirà en el món més personal de l’autora homenatjada. A més a més, Beatriu Mas, d’Escola Valenciana, ens parlarà de les unitats didàctiques que s’han elaborat per a les Trobades d’Escoles en Valencià d’enguany, que han estat contextualitzades en el tema de l’ecologia amb el lema “Recuperem el verd, amb Carme Miquel”.
L’Oficina de Llengües us encoratja a vindre i conèixer un poc més sobre la vida, l’obra i l’activisme de Carme Miquel, de segur que no us deixarà indiferents.