Juliol 2021
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg

Acreditació valencià (CIEACOVA)

12 juliol 2021

Proves comunes d’acreditació de coneixements de Valencià

La Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) està formada per membres dels serveis lingüístics de les universitats següents: Universitat de València-Estudi General, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I de Castelló, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Cardenal Herrera-CEU i Universitat Catòlica de València–Sant Vicent Màrtir. La CIEACOVA naix del conveni signat per aquestes universitats per a l’homologació dels certificats de valencià expedits pels respectius serveis lingüístics universitaris.

Models de proves   –   Programes, estructures i criteris de correcció   –   Preguntes freqüents

CONVOCATÒRIA MAIG-JUNY 2021

CALENDARI  (convocatòria maig-juny 2021)

2021 juliol
Dia 7 Enviament per correu electrònic del resultat de les proves.
Dies 8 i 9 Sol·licitud vista de la prova. Del 12 al 14 de juliol es comunicarà el procediment de vista de la prova.
Dies 12 al 19 Reclamació de la qualificació de la prova. La reclamació s’ha de presentar per registre d’entrada de la universitat (instància general). (Resolució de les sol·licituds de reclamacions abans del 20 de setembre)

Certificat d’apte https://sede.umh.es  (Ja pots accedir al certificat en la seu electrònica en la secció els meus tràmits)

INFORMACIÓ DE MATRÍCULA

QUI ES POT MATRICULAR A LA UMH ?
* Preu:  90€  Matrícula lliure (No hi ha places lliures a la UMH)
* Preu:  60€  Matrícula estudiantat de la UMH d’estudis oficials (actual i antic)
* Preu:  60€  Matrícula estudiantat del Centre d’Idiomes UMH (actual i antic)
* Preu:  60€  Matrícula PAS i PDI de la UMH

(A més, per a poder inscriure’s cal haver complit els 18 anys abans del dia 27 de maig de 2021)

L’estudiantat, PAS i PDI ha d’estar matriculat en el programa de valencià gratuït LLUMH.
Les places són limitades. El termini de matrícula es tancarà automàticament si s’arriba al màxim de places disponibles abans del dia 30 d’abril.
Les inscripcions no pagades durant el termini de matricula no es consideraran vàlides.
Les persones amb necessitat d’adaptació per discapacitat igual o superior al 33% per realitzar les proves hauran de revisar el següent Protocol per a la sol·licitud d’adaptacions i enviar el formulari de sol·licitud d’adaptació. Més informació en Atenció al estudiant amb discapacitat – Atenció al estudiant amb discapacitat – ATED

LLOC DE LES PROVES

Lloc: C1 i C2 en el campus triat si el nombre de matrícules arriba al mínim de 25 persones. En cas contrari es reubicarà al campus més pròxim al qual sí es realitzen les proves.
Lloc: A2-B1-B2 al campus d’Elx exclusivament .

En el cas de canvi de campus, l’interessat té la possibilitat de sol·licitar la cancel·lació de la inscripció i devolució de les taxes exclusivament dins del termini establert. El dia 5 de maig és l’últim dia que es pot sol·licitar l’anul·lació i devolució del pagament de les taxes de la matrícula en el següent formulari de sol·licitud de cancel·lació

Plànol AlteaPlànol ElxPlànol Sant JoanPlànol Salesas-Oriola

CONDICIONS D’ANUL·LACIÓ I DEVOLUCIÓ DE LES TAXES DE MATRÍCULA

La UMH disposa d’un termini aproximat de 3 mesos hàbils per realitzar la transferència de devolució de taxes.

INFORMACIÓ GENERAL SOBRE LES PROVES CIEACOVA.COM

Qualsevol incidència podeu comunicar-la a l’Oficina de Llengües al correu prova@umh.es

Ubicació de l’Oficina de Llengües de la Universitat Miguel Hernández d’Elx [Ver pantalla completa]