Octubre 2021
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg

Acreditació valencià (CIEACOVA)

7 octubre 2021

Proves comunes d’acreditació de coneixements de Valencià

La Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) està formada per membres dels serveis lingüístics de les universitats següents: Universitat de València-Estudi General, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I de Castelló, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Cardenal Herrera-CEU i Universitat Catòlica de València–Sant Vicent Màrtir. La CIEACOVA naix del conveni signat per aquestes universitats per a l’homologació dels certificats de valencià expedits pels respectius serveis lingüístics universitaris.

Models de proves   –   Programes, estructures i criteris de correcció   –  Preguntes freqüents

CONVOCATÒRIA GENER 2022   (matrícula del 15 al 25 de novembre)

INFORMACIÓ DE MATRÍCULA

QUI ES POT MATRICULAR A LA UMH ?
* Preu:  90€  Matrícula lliure (No hi ha places lliures a la UMH)
* Preu:  60€  Matrícula estudiantat de la UMH d’estudis oficials (actual i antic)
* Preu:  60€  Matrícula estudiantat del Centre d’Idiomes UMH (actual i antic)
* Preu:  60€  Matrícula PAS i PDI de la UMH

(A més, per a poder inscriure’s cal haver complit els 18 anys abans del dia 13 de gener de 2022)

Matrícula del 15 al 25 de novembre de 2021

L’estudiantat, PAS i PDI ha d’estar matriculat en el programa de valencià gratuït LLUMH.
Les places són limitades. El termini de matrícula es tancarà automàticament si s’arriba al màxim de places disponibles abans del dia de finalització.
Les inscripcions no pagades durant el termini de matricula no es consideraran vàlides.
Les persones amb necessitat d’adaptació per discapacitat igual o superior al 33% per realitzar les proves hauran de revisar el següent Protocol per a la sol·licitud d’adaptacions i enviar el formulari de sol·licitud d’adaptació amb la suficient antelació. Més informació en Atenció al estudiant amb discapacitat – Atenció al estudiant amb discapacitat – ATED

CALENDARI DE LES PROVES

Reviseu priódicament els possibles canvis per causa de la Covid-19. Informarem en aquest lloc web de qualsevol possible modificació que afecte a les proves de la UMH.
És obligatori acreditar la identitat amb DNI o passaport en vigor per poder realitzar les proves.
Horari prova escrita: crida a les 16:00 hores.
Horari prova oral: (primer grup a les 16:00 Hores)

2021 novembre
Dies 15 al 25 Matrícula electrònica ací

2021 desembre
Dia 1 Últim dia que es pot sol·licitar la cancel·lació de la matrícula i devolució de taxes.
Dia 03 Publicació Llista provisional persones matriculades.

2022 gener
A2, B1 i B2 (a Elx exclusivament)
Dia 18 Prova oral A2
Dia 24 Prova escrita A2
Dia 13 Prova oral B1
Dia 21 Prova escrita B1
Dia 18 Prova oral B2
Dia 24 Prova escrita B2
C1
Dia 13 i 14 Prova oral C1  (la llista per dia es publicarà ací durant al primera setmana de desembre)
Dia 21 Prova escrita C1
C2
Dia 18 Prova oral C2
Dia 24 Prova escrita C2

Dia 19 Comunicació resultat provisional prova oral nivells B1 i C1 (per correu electrònic)
Dia 20 Comunicació resultat provisional prova oral nivells A2 , B2 i C2 (per correu electrònic)

2022 febrer
Dia 23 Publicació de resultats de les proves
Dies 24 i 25 Sol·licitud vista de la prova.
Dies del 28 de febrer al 4 de març Comunicació i procediment vista de la prova.

2022 març
Dies del 4 al 13 Sol·licitud de reclamació de la prova. Resolució de les sol·licituds de reclamació abans del 12 d’abril

2022 abril
Resolució de les sol·licituds de reclamació abans del 12 d’abril
Certificat electrònic https://sede.umh.es

LLOC DE LES PROVES

Lloc: C1 i C2 en el campus triat si el nombre de matrícules arriba al mínim de 25 persones. En cas contrari es reubicarà al campus més pròxim al qual sí es realitzen les proves.
Lloc: A2-B1-B2 al campus d’Elx exclusivament .

En cas de canvi de campus, l’interessat té la possibilitat de sol·licitar la cancel·lació de la inscripció i devolució de les taxes exclusivament dins del termini establert. El dia 1 de desembre és l’últim dia que es pot sol·licitar l’anul·lació i devolució del pagament de les taxes de la matrícula en el següent formulari de sol·licitud de cancel·lació.

Plànol AlteaPlànol ElxPlànol Sant JoanPlànol Salesas-Oriola

CONDICIONS D’ANUL·LACIÓ I DEVOLUCIÓ DE LES TAXES DE MATRÍCULA

El dia 1 de desembre de 2021 és l’últim dia que es pot sol·licitar l’anul·lació i devolució del pagament de les taxes de la matrícula en el següent formulari de sol·licitud de cancel·lació
La UMH disposa d’un termini aproximat de 3 mesos hàbils per realitzar la transferència de devolució de taxes.

INFORMACIÓ GENERAL SOBRE LES PROVES CIEACOVA.COM

Qualsevol incidència podeu comunicar-la a l’Oficina de Llengües al correu prova@umh.es

Ubicació de l’Oficina de Llengües de la Universitat Miguel Hernández d’Elx [Ver pantalla completa]