ESPAÑOL · VALENCIÀ · ENGLISHEventos/Esdeveniments/Events
31EC

Acreditació valencià (CIEACOVA)

11 mayo 2021

Proves comunes d’acreditació de coneixements de Valencià

La Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA) està formada per membres dels serveis lingüístics de les universitats següents: Universitat de València-Estudi General, Universitat Politècnica de València, Universitat d’Alacant, Universitat Jaume I de Castelló, Universitat Miguel Hernández d’Elx, Universitat Cardenal Herrera-CEU i Universitat Catòlica de València–Sant Vicent Màrtir. La CIEACOVA naix del conveni signat per aquestes universitats per a l’homologació dels certificats de valencià expedits pels respectius serveis lingüístics universitaris.

Models de proves   –   Programes, estructures i criteris de correcció   –   Preguntes freqüents

CONVOCATÒRIA MAIG-JUNY 2021

INFORMACIÓ DE MATRÍCULA

QUI ES POT MATRICULAR A LA UMH ?
* Preu:  90€  Matrícula lliure (No hi ha places lliures a la UMH)
* Preu:  60€  Matrícula estudiantat de la UMH d’estudis oficials (actual i antic)
* Preu:  60€  Matrícula estudiantat del Centre d’Idiomes UMH (actual i antic)
* Preu:  60€  Matrícula PAS i PDI de la UMH

(A més, per a poder inscriure’s cal haver complit els 18 anys abans del dia 27 de maig de 2021)

L’estudiantat, PAS i PDI ha d’estar matriculat en el programa de valencià gratuït LLUMH.
Les places són limitades. El termini de matrícula es tancarà automàticament si s’arriba al màxim de places disponibles abans del dia 30 d’abril.
Les inscripcions no pagades durant el termini de matricula no es consideraran vàlides.
Les persones amb necessitat d’adaptació per discapacitat igual o superior al 33% per realitzar les proves hauran de revisar el següent Protocol per a la sol·licitud d’adaptacions i enviar el formulari de sol·licitud d’adaptació. Més informació en Atenció al estudiant amb discapacitat – Atenció al estudiant amb discapacitat – ATED

LLOC DE LES PROVES

Lloc: C1 i C2 en el campus triat si el nombre de matrícules arriba al mínim de 25 persones. En cas contrari es reubicarà al campus més pròxim al qual sí es realitzen les proves.
Lloc: A2-B1-B2 al campus d’Elx exclusivament .

En el cas de canvi de campus, l’interessat té la possibilitat de sol·licitar la cancel·lació de la inscripció i devolució de les taxes exclusivament dins del termini establert. El dia 5 de maig és l’últim dia que es pot sol·licitar l’anul·lació i devolució del pagament de les taxes de la matrícula en el següent formulari de sol·licitud de cancel·lació

CONDICIONS D’ANUL·LACIÓ I DEVOLUCIÓ DE LES TAXES DE MATRÍCULA

La UMH disposa d’un termini aproximat de 3 mesos hàbils per realitzar la transferència de devolució de taxes.

CALENDARI DE LES PROVES  (convocatòria maig-juny 2021)

Reviseu priódicament els possibles canvis per causa de la Covid-19. Informarem en aquest lloc web de qualsevol possible modificació que afecte a les proves a la UMH.
Pla de contingència per al desenvolupament de les proves CIEACOVA-gener-2021. (disponible uns dies abans de les proves)

És obligatori acreditar la identitat amb DNI o passaport en vigor per poder realitzar les proves.

Els torns de crida de la prova oral estaran disponibles en este web uns dies abans de la prova. L’hora del primer torn serà a les 15:50 hores. La crida de la prova escrita serà a les 16 hores.

2021 abril
Dies 20 al 30 Matrícula.
2021 maig
Dia 3 Publicació Llista provisional persones matriculades i campus de la prova
Dia 5 Últim dia que es pot sol·licitar la cancel·lació de la matrícula i devolució de taxes.
Dia 28 Prova oral de C1 (Altea, Elx, Oriola i Sant Joan)  (esta prova serà en un dia)
Dia 28 Prova oral de B1 Elx
Dia 31 Prova oral de C2 (Elx, Oriola i Sant Joan)
Dia 31 Prova oral de A2 i B2 Elx
2021 juny
Dia 2 Comunicació resultat provisional prova oral nivells B1 i C1  (per correu electrònic)
Dia 3 Comunicació resultat provisional prova oral nivells A2 , B2 i C2 (per correu electrònic)
Dia 4 Prova escrita  C1 (Altea, Elx, Oriola i Sant Joan)
Dia 4 Prova escrita  B1 Elx
Dia 7 Prova escrita  C2 (Elx, Oriola i Sant Joan)
Dia 7 Prova escrita  A2 i B2 Elx
Plànol AlteaPlànol ElxPlànol Sant JoanPlànol Salesas-Oriola
2021 juliol
Dies 8 i 9 Sol·licitud vista de la prova.
Dies 8 al 14  Comunicació del procediment de vista de la prova.
Dies 12 al 19 Sol·licitud de reclamació de la prova. Resolució de les sol·licituds de vista i reclamacions abans del 20 de setembre

Certificat electrònic https://sede.umh.es (informarem quan es podrà descarregar de la seu electrònica)

INFORMACIÓ GENERAL SOBRE LES PROVES CIEACOVA.COM

Qualsevol incidència podeu comunicar-la a l’Oficina de Llengües al correu prova@umh.es