Presentació de l’enquesta sobre l’ús, coneixement i actituds lingüístiques al Baix Vinalopó, el 26 de març a l’aula de la Plaça de Baix UMH

AVL, Novetats, Valencià

26 de març 2024

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la UMH, en col·laboració amb l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, organitza la presentació de l’«Enquesta sobre l’ús, coneixement i actituds lingüístiques al Baix Vinalopó», el proper dia 26 de març, a les 18:30 hores, a l’aula de la Plaça de Baix.

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua presentaran els resultats de l’«Enquesta sobre l’ús, coneixement i actituds lingüístiques al Baix Vinalopó», que s’ha realitzat als municipis d’Elx, Crevillent i Santa Pola. Amb este treball, es pretén conéixer la situació del valencià en una comarca d’alta minorització de la llengua pròpia dels valencians, però amb un pes demogràfic i econòmic molt significatiu i determinant en la Comunitat Valenciana.

L’acte tindrà lloc el proper dia 26 de març, a les 18:30 hores, a l’aula de la Plaça de Baix de la UMH.

En la presentació de l’enquesta participaran la presidenta de l’AVL, Verònica Cantó; Tudi Torró, presidenta de la Secció de Foment de l’AVL; Lluís Català, autor de l’estudi i professor de la Universitat d’Alacant i M. Asunción Amorós, vicerectora de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

L’accés és lliure limitat a l’aforament de la sala.

Presentació de l’«Enquesta sobre l’ús, coneixement i actituds lingüístiques al Baix Vinalopó»