Premis Sambori el dissabte 18 de maig a la UMH

18 Maig, 2024
11:00 ama2:00 pm

La Fundació Sambori i el Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat, amb la col·laboració de diverses entitats, organitzen el lliurament dels Premis Sambori el proper dissabte 18 de maig, a partir de les 11 h, a l’aula magna de l’edifici Altabix.

El proper dissabte 18 de maig, a partir de les 11h del matí, tindrà lloc el lliurament de Premis Sambori a l’aula magna de l’edifici Altabix del campus d’Elx.

La benvinguda a l’edifici estarà a càrrec de la Colla el Cascabot d’Elx amb dos cabuts i la Muixeranga d’Elx, a continuació es farà el lliurament del 21é Concurs universitari de narrativa curta, el 26é Concurs de literatura en valencià per l’alumnat de:

• Formació de persones adultes y Escoles Oficials d’Idiomes
  • Batxillerat i Cicles formatius
  • Educació Secundària
  • Educació Primària
  • Educació Infantil.

També es lliurarà el premi Empar Granell al millor projecte pedagògic dels treballs col·lectius i del premi Vicent Marçà a la participació comarcal.

La presentació de l’acte estarà a càrrec de David Vid i comptarem amb les actuacions del  dolçainer, compositor i cantautor valencià Dani Miquel.

L’accés serà lliure limitat a l’aforament de la sala.

Premi Sambori 2024 en la UMH