XIII Festival de Teatre Clàssic de l’Alcúdia: Otel·lo, de William Shakespeare, per la Companyia de Teatre UMH

10 Juliol, 2025
12:00 ama11:30 pm

La companyia de teatre UMH representarà el dijous 10 de juliol a les 22 hores Otel·lo, de William Shakespeare, dins del marc del XIII Festival de Teatre Clàssic de l’Alcúdia. Esta peça és una adaptació dramàtica dirigida per Adán Rodríguez, director de la companyia.

La història gira al voltant de dos personatges, Otel·lo i Iago. Otel·lo és un comandant militar moro que servia com a general de l’exèrcit venecià en la defensa de Xipre contra una invasió de mans dels turcs otomans. Otel·lo s’hi havia casat amb Desdémona, una bella i adinerada dama veneciana més jove que ell, sense el coneixement del pare d’ella i qui posteriorment hauria d’objectar les noces. Yago és el malèvol alferes d’Otel·lo, qui maliciosament venta la gelosia del seu amo fins que l’usualment estoic Otel·lo assassina a la seua estimada esposa en un atac de fúria cega.

El Festival donarà principi el dimecres 9 i està organitzat per la Universitat d’Alacant. Tota la informació del festival i compra d’entrades, en el següent enllaç https://cultura.umh.es/arts-visuals-i-esceniques-2/cursos-darts-esceniques/festival-teatre-alcudia/

La Companyia de Teatre UMH forma part de les activitats del Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la nostra Universitat.