14a edició del del Cicle de cinema infantil en valencià del Tempir

21 Febrer, 2026
6:30 pma8:30 pm

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat i l’Oficina de Llengües de la UMH acull enguany la 14a edició del del Cicle de cinema infantil en valencià del Tempir.

Les quatre pel·lícules que es projectaran en aquesta edició són les següents:

  • Elemental, 
  • Canta,
  • Frozen 1,
  • Frozen 2

El Cicle de cinema infantil en valencià comença a partir del 21 de febrer i es desenvoluparà durant quatre dissabtes seguits. Comencem amb Elemental. El film es projectarà a les 18.30 hores, a l’Aula Magna de l’edicifi Altabix, del campus d’Elx de la UMH.

Argument del film Elemental

Ambientada a la Ciutat Element, on conviuen habitants de foc, aigua, terra i aire, la pel·lícula segueix la història de Candela, una jove feta de foc, forta i apassionada, que sempre ha viscut segons les tradicions de la seua família. La seua vida fa un gir inesperat quan coneix Nil, un xic d’aigua tranquil, sensible i molt diferent d’ella. Tot i que semblen incompatibles, entre tots dos naix una amistat que els farà qüestionar prejudicis, descobrir qui són realment i entendre que les diferències no separen, sinó que poden unir. Una història tendra i visualment espectacular sobre la convivència, la identitat i l’acceptació.

Trobareu més informació en https://ja.cat/v2P5I

Us hi esperem!