Trobades d’Escoles en Valencià 2022

3 Març, 2022a25 Març, 2022

Trobades d’Escoles en Valencià 2022

Trobades 2022 - Escola ValencianaAmb l’eslògan “L’Escola que ens fa lliures”, partim d’un aforisme de Joan Fuster, del qual celebrem el centenari del seu naixement, per afirmar

que la llibertat consisteix a poder elegir parlar, aprendre i viure en valencià. Per educar en llibertat, el valencià ha de ser un dels pilars fonamentals del sistema educatiu.

Reivindiquem, doncs, el nostre model d’escola, “l’escola que ens fa lliures”, la de Joan Fuster, Empar Navarro, Carme Miquel, Empar Granell, i tantes mestres que ens han fet i ens fan persones lliures amb capacitat crítica.
Enguany, recuperem el costum de fer les tradicionals Trobades, després de dos anys. Escola Valenciana i les coordinadores que en formem part hem de preservar aquest exercici col·lectiu.