Participació de la UMH en la Trobada d’Escoles en Valencià a la Glorieta de Santa Pola el proper diumenge 28 d’abril

El Vicerectorat de Cultura, Igualtat i Diversitat de la Universitat Miguel Hernández d’Elx participa en la Trobada d’Escoles en Valencià, organitzada per Escola Valenciana – Federació d’Associacions per la Llengua, diumenge 28 d’abril a la Glorieta de Santa Pola.

La jornada començarà a les 10.00 del matí i comptarà amb la participació de 24 centres educatius de la comarca, escoles de Santa Pola, Elx, Crevillent, Guardamar, Torrevella i Rojals. S’han preparat 36 tallers que inclouran una àmplia gamma d’activitats dissenyades per a estudiantat i famílies per promoure la llengua a través de jocs, art i música.

L’esdeveniment també inclourà el lliurament de premis Sambori i la clausura del voluntariat ESO, que reconeix els esforços de l’estudiantat en projectes de servei comunitari. Així, destaquen les actuacions de grups locals com ara la Colla El Freu i la Muixeranga del Baix Vinalopó, a més del concert de Ramonets, rock-and-roll valencià per a tota la família! La UMH hi participa amb la instal·lació d’un rocòdrom perquè els xiquets i xiquetes gaudisquen del matí.

Les Trobades d’Escoles en Valencià 2024 estan dedicades a l’activisme per la llengua. Escola valenciana vol posar el focus en les persones que, amb el seu activisme quotidià i independement del seu origen i condició, mantenen viva la llengua.

Díptic Trobada Santa Pola 2024