10 de febrer 2022

14 Febrer, 2022a11 Març, 2022

EXPOSICIÓ ITINERANT «ÀLBUMS IL·LUSTRATS INFANTILS»

El Vicerectorat de Cultura de la UMH acull la mostra “Àlbums il·lustrats infantils” des del 14 de febrer a l’11 de març a l’ECO Espai Cultural Obert
de l’edifici Altabix.
L’exposició presenta aquests àlbums com un instrument per a treballar els valors amb els més menuts, una eina didàctica al servei dels pares i mares i de la comunitat educativa per a treballar temes complicats d’explicar els nostres fills i filles, com les noves realitats familiars, la mort o les emocions.
Els àlbums il·lustrats no sols ens permeten un gaudi immediat a través de les acolorides imatges que incorporen i de les imaginatives històries que ens conten, sinó que també ens proporcionen una segona lectura que podem compartir amb els xiquetes i les xiquetes per a fer del món un lloc més amable, fraternal i solidari.
«Àlbums il·lustrats infantils» és una exposició promoguda pel Servei de Llengües de la Universitat d’Alacant. Està comissariada pel professor Dari Escandell, i en la qual han col·laborat el Museu de la Universitat d’Alacant, la Fundació Full pel Llibre i la Lectura, el Departament de Filologia Catalana, la Biblioteca de la Universitat d’Alacant i l’Associació de Professionals de la Il·lustració Valenciana.
L’exposició es pot visitar a l’ECO, Espai Cultural Obert de l’edifici Altabix del Campus d’Elx des del 14 de febrer fins l’11 de març en horari de 9 a 21 hores de dilluns a divendres i de 9 a 13 hores els dissabtes.